Адміністрування серверів: що в себе включає…
Чи можна обійтися без послуги адміністрування серверів?
Це питання нам часто задають нові клієнти. Відповідь — можна, але тільки якщо у вас в команді є тямущий системний адміністратор або ви самі фахівець в ІТ. Та й зовсім без підтримки ми вас в будь-якому випадку не залишимо. Тому, замовивши у нас будь-яку послугу, базову підтримку ви отримаєте безкоштовно.
У чому різниця між базовою підтримкою і адмініструванням сервера (розширеною підтримкою)?
Безкоштовна базова підтримка
- Стандартний порядок опрацювання звернень.
- Консультація без діагностики (питання — відповідь).
- Ми не зберігаємо у себе ваші реквізити доступу до операційної системи на вашому сервері і не маємо права будь-яким чином втручатися в її роботу, тому відповідаємо тільки за функціонування віртуальної машини, але не за роботу програмного забезпечення на ній.
Розширена підтримка (адміністрування серверів)
- Підвищений пріоритет обробки запитів.
- Діагностика з предметної консультацією наших ІТ-фахівців з ваших запитань.
- Внесення змін до ПО хостингової платформи (операційна система, драйвери, утиліти, бібліотеки, системні служби, мовні інтерпретатори, СУБД), розгорнутої у віртуальній інфраструктурі.